>Manic Street Preachers feat. Ian McCulloch – Some Kind Of Nothingness

>Προσπαθώ να θυμηθώ το τελευταίο τραγούδι των Manic Street Preachers που μου άρεσε και το μυαλό μου σταματάει στο ‘If You Tolerate This’. Μωρέ λες; Πάντως μια περιέργεια την είχα για ν’ ακούσω το νέο τους album ‘Postcards From A Young Man’ κι αυτό γιατί, όπως δήλωσαν οι ίδιοι στο NME, σ’ αυτό πηγαίνουν για τα μεγάλα ραδιοφωνικά hits. Ο δίσκος βγαίνει στις 20 Σεπτεμβρίου αλλά τον έχω ήδη, είναι ο δέκατος της καριέρας τους και όσο και να προσπάθησα επιτυχία και μάλιστα μεγάλη σ’ αυτόν δεν βρήκα. Το ντουέτο μόνο με τον Ian McCulloch (των τρυφερών και ποιητικών Echo & The Bunnymen) στο ‘Some Kind Of Nothingness’ μου μίλησε λίγο στην καρδιά – αλλά κι αυτό ψιθυριστά, περισσότερο γιατί έχω συνδεδεμένη την φωνή του με τα εφηβικά, νιουγεϊβάδικα χρόνια μου παρά γιατί λέει κάτι σαν σύνθεση. Απ’ την άλλη παλι (να τα ξαναλέμε;) καλύτερα αυτό παρά ένα εκατομμύριο σκουπίδια που προσβάλουν και λερώνουν την αισθητική μας καθημερινά.

About manstamusic

1) Yazoo - Upstairs At Eric's 2) The Human League - Dare 3) Erasure - Chorus 4) Pet Shop Boys - Please 5) Duran Duran - Rio 6) Depeche Mode - A Broken Frame 7) The Smiths - Hatful Of Hollow 8) The Beloved - Happiness 9) Electribe 101 - Electribal Memories 10) Λένα Πλάτωνος - Σαμποτάζ
This entry was posted in Ian McCulloch, Manic Street Preachers. Bookmark the permalink.

1 Response to >Manic Street Preachers feat. Ian McCulloch – Some Kind Of Nothingness

  1. Anonymous says:

    >Αυτό για τα σκουπίδια ξαναπέστο.Το κομμάτι είναι καλό σε σχέση με αυτό, αλλά δεν θα το ακούσουμε για πολύ…Φωνές σαν του Ian McCulloch μας λείπουν.Μάλλον αδύναμο κομμάτι.Thanks Mano!Deejay gm

Leave a comment